• 30 DAGEN BEDENKTIJD
  • EXCLUSIEVE CADEAUS
  • WEKELIJKS NIEUWE GADGETS
  • VOOR 22.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!



Betalen bij MegaGadgets

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben op de betaling van een bestelling.

V1: Hoeveel bedraagt de verzendkosten?

Standaardverzending is € 4,95. Bij een orderbedrag vanaf € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

V2: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Er kan betaald worden via iDeal, Creditcard, PayPal, Betaal na ontvangst en Bankoverschrijving

iDeal 

Betalen via iDeal werkt op dezelfde manier als internet bankieren van jouw bank. Voor een demo over deze manier van betalen klik hier. De verschillende banken waarmee er via iDeal betaald kan worden zijn: ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodus Bank, Van Lanschot Bankiers & Knab. Wanneer er via iDeal wordt betaald is de betaling direct bij ons binnen. De bestelling gaat dan dezelfde dag bij ons de deur uit, als er voor 22:00u is betaald.

CreditCard

Met de Creditcard heb je alleen het banknummer nodig, een CVC-code, je naam en de datum tot wanneer de betaling geldig is. Deze gegevens worden verwerkt en door ons geaccepteerd als alles klopt. Wanneer er via creditcard wordt betaald is de betaling direct bij ons binnen. De bestelling gaat dan dezelfde dag bij ons de deur uit, als er voor 22:00u is betaald.

PayPal

Voor betalingen via PayPal heb je een account nodig bij PayPal. Log in met je PayPal gegevens of maak hier een account aan. Via PayPal kunnen er verschillende betalingen worden gedaan van een bankrekening of creditcard. Wanneer er via PayPal wordt betaald is de betaling direct bij ons binnen. De bestelling gaat dan dezelfde dag bij ons de deur uit, als er voor 22:00u is betaald.

Achteraf betalen 

Betalingen met Achteraf Betalen gaan door een creditcheck van Multisafepay wat meteen gebeurt. Indien je door de check komt, word je order meteen verstuurd. Van Multisafepay krijgt u een factuur toegestuurd en deze moet u binnen een bepaalde periode betalen. Check of u het factuur wel gekregen heeft. Kijk ook uw ongewenste mail en spam box. Indien dit niet gebeurt krijgt u een herinnering en daarna aanmaningskosten. De aanmaningskosten kunt u alleen met Multisafepay bespreken, hier kan onze klantenservice niks aan veranderen. Indien je niet door de check komt, moet je je bestelling opnieuw plaatsen en kiezen voor een andere betaalwijze. Is de check voor 22:00u binnen bij ons, dan gaat de bestelling dezelfde dag bij ons de deur uit.

Multisafepay bekijkt 3 punten voordat ze een transactie goedkeuren:
  • MultiFactor B.V. behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om zonder opgave van redenen een aanvraag af te wijzen. U krijgt indien mogelijk direct online te zien of uw verzoek wel of niet, of voorwaardelijk wordt goedgekeurd. Deze voorwaardelijke goedkeuring is in beginsel enkel het resultaat van een gegevenscontrole door ons. Desgewenst kunt u een verzoek indienen schriftelijk bericht te ontvangen met opgave van redenen. Dit verzoek wordt alleen in behandeling genomen, indien MultiFactor een geldig identiteitsbewijs van de aanvrager ontvangt.
  • Binnen één werkdag na aanvankelijke voorwaardelijke acceptatie, kan MultiFactor deze voorwaardelijke acceptatie alsnog weigeren. Uw aanvraag wordt hiermee alsnog afgewezen. De voorwaardelijke acceptatie hangt samen met het feit dat de goedkeuring vooralsnog uitsluitend het resultaat is van beperkte gegevenscontrole.
  • Als basisvoorwaarden voor de beoordeling van uw aanvraag dient u minimaal de volgende informatie te verstrekken:
    • Uw NAW- en contactgegevens. Het factuur- en bezorgadres bevindt zich in Nederland. Dit adres mag geen postbus adres zijn en u dient over een vaste woon- en/of verblijfplaats te beschikken binnen Nederland;
    • Uw geboortedatum, waaruit blijkt dat u 18 jaar of ouder bent;
    • Uw bankrekeningnummer.
Onduidelijkheden: 
  • Uw factuur- en bezorgadres ligt in Nederland. Dit adres is geen postbus adres;
  • U bent 18 jaar of ouder;
  • Het totaalbedrag van uw order is niet hoger dan € 300 ,- ;
  • U bent niet failliet verklaard, of onder curatele/bewind gesteld. Eveneens is er geen verzoek/vordering daartoe ingediend;
  • U hebt geen surseance van betaling aangevraagd of u verkeert in surseance van betaling, schuldsanering/bemiddeling danwel is hier een aanvraag voor ingediend of dreigt u hierin te verkeren;
  • U verkeert niet in een situatie waarin u bent opgehouden uw schulden tijdig en integraal te voldoen;
  • De Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen is niet op u van toepassing.
  • U bent handelingsbekwaam en beschikkingsbevoegd.
  • De waarde van uw (eerste) bestelling is niet lager of hoger dan het bedrag dat de aan u verkopende partij toestaat om achteraf te mogen betalen;
  • U heeft bevrijdend de eerste bestelling betaald voordat u een tweede keer achteraf kunt betalen.
  • Indien u bovenstaande gegevens verstrekt omdat u door het plaatsen van de bestelling gebruik wenst te maken van de achteraf betaalservice van MultiFactor, verleent u uitdrukkelijke toestemming om uw gegevens te verwerken en te toetsen op een dergelijke wijze dat MultiFactor uw gegevenscontrole op een deugdelijke en zorgvuldige wijze kan beoordelen en u tevens kan informeren of de aanvraag (voorwaardelijk) is geaccepteerd.
  • U verklaart door middel van deze aanvraag de betalingsverplichtingen die voortvloeien uit uw bestelling volledig en tijdig te kunnen nakomen.
      

Bankoverschrijving

Als u kiest voor Bankoverschrijving krijgt u een e-mail op het door u opgegeven e-mail adres. In deze e-mail vind u een betalingskenmerk en de betalingsgegevens. Het betalingskenmerk dient vermeld te worden bij de overschrijving, Hierdoor kunnen we de betaling eenvoudig traceren. Sla daarom alles wat er in de e-mail staat op. Denk hierbij aan het order nummer, het factuurnummer en alle andere gegevens. Op die manier kan alles altijd teruggevonden worden. Bij overboeken kan het tot 14 werkdagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Hoe snel de betaling bij ons binnen is hangt af van de bank en het tijdstip. Bij deze betaalmogelijkheid kan de levertijd dus 14 dagen zijn. Kortom, zodra uw betaling binnen is, wordt uw order verstuurd. 

V3: Waar vind ik mijn betaalgegevens?

Nadat u een bestelling heeft geplaats krijgt u een orderbevestiging en een betalingsemail met alles gegevens in uw e-mail. Deze kan soms in uw ongewenste postvak terecht komen, kijk dus ook hier. 

V4: Waar vind ik mijn factuur?

Bij de bestelling ontvang je altijd een kopie van de factuur. Zit de factuur er niet bij of wil je deze nogmaals per e-mail of post ontvangen? Mail dit verzoek dan samen met het ordernummer naar de klantenservice en wij zorgen er voor dat je zo snel mogelijk een kopie van het factuur ontvangt.

LET OP! Met Internet Explorer en Safari kunnen veel functies van onze website niet werken wegens een verouderde webbrowser. Wij adviseren u om Google Chrome te gebruiken en mocht u hier nog problemen ondervinden dat kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  Bezig met laden...