• 30 DAGEN BEDENKTIJD
  • EXCLUSIEVE CADEAUS
  • WEKELIJKS NIEUWE GADGETS
  • VOOR 22.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!



Bestellen bij MegaGadgets

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben op het plaatsen van een bestelling.

V1: Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 - Product kiezen

Kies een product door op de afbeelding te klikken. Zoeken kan door de zoekbalk te gebruiken, de Gift Finder te gebruiken, een prijsgroep aan te geven of door op een categorie te klikken. Door op de afbeelding te klikken kom je op de productpagina.

Stap 2 - Winkelwagen

Klik op 'In winkelwagen' om het product in jouw wagentje te plaatsen. Indien je een kleur, maat of optie kunt aanklikken, kies dan eerst de gewenste optie en klik vervolgens op 'In winkelwagen'. Het product komt in jouw winkelwagentje. Je kunt 'verder winkelen' of meteen 'afrekenen' kiezen om de bestelling te betalen en af te ronden. Heb je alle gewenste producten, aantallen en opties in de winkelwagen zitten? Klik dan op 'afrekenen'. Alle prijzen worden vertoond met en zonder BTW.

Stap 3 - Bestelling plaatsen

Inloggen (als je een account hebt)
Wanneer je een account hebt kun je inloggen zodat al jouw gegevens automatisch ingevuld worden. Heb je nog geen account? Onderaan bij '1. Factuuradres' kun ervoor kiezen om een nieuw account aan te maken.
Gegevens invullen
Bij 'Factuuradres' kun je jouw gegevens invullen. Vul deze gegevens zo volledig mogelijk in en kijk het goed na. Indien je een account hebt, hoef je dit niet in te vullen. Kies vervolgens een Betaalwijze en vul eventueel een kortingscode in bij 'Couponcode'. In het opmerkingenveld kun je de kleurkeuze van het product toevoegen indien dit op de productpagina aangegeven is. Controleer je gegevens, vink de algemene voorwaarden aan en klik op 'Nu kopen!'.

Stap 4 - Betalen

Je komt nu in het scherm om te betalen via de door jou gekozen betalingsmethode. Je wordt nu stap voor stap door de betaling geleid.  

Stap 5 - Bevestiging

Als alles goed doorlopen is, is jouw bestelling voltooid en krijg je een bevestigingsmail. Indien je niks hebt ontvangen neem dan contact op met de klantenservice of plaats je order opnieuw.

V2: Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?

Als je zeker weet dat je bestelling mislukt is, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling goed is doorgekomen.

V3: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 070 311 05 25. Houd het bestelnummer bij de hand. Indien je pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het volledige bedrag teruggestort op uw rekening. Als je pakketje al is ingepakt en verstuurd, kun je deze weigeren aan de deur. Jouw pakketje komt dan als geweigerd retour naar ons. 

V4: Wat moet ik doen als ik een groot aantal wil bestellen?

Indien je meer dan 10 stuks van een product wilt bestellen, vraag dan een offerte via de offerte pagina. Vermeld hierin de producten en de desbetreffende aantallen. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een antwoord met daarin een prijsvoorstel.

V5: Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Nee dat kan niet. Wij sturen alleen naar Nederland en België. Voor België hebben wij een aparte website om op te bestellen, hier zijn de verzendkosten € 4,95.

V6: Zijn de prijzen die vermeld staan op de website inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Voor boeken, eten en drinken wordt BTW van 6% gehanteerd. 

  Bezig met laden...