• 30 DAGEN BEDENKTIJD
  • EXCLUSIEVE CADEAUS
  • WEKELIJKS NIEUWE GADGETS
  • VOOR 22.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!



Bestellen bij MegaGadgets

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben met het plaatsen van een bestelling.

V1: Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 - Product kiezen

Kiest een product door op de afbeelding te klikken. Zoeken kan door de zoekbalk te gebruiken, de giftfinder te gebruiken, een prijsgroep aan te geven of door op een categorie te klikken. Door op de afbeelding te klikken kom je op de productpagina.

Stap 2 - Winkelwagen

Klik op winkelwagen om het product in uw wagentje te zetten. Indien een kleur, maat of optie kan aanklikken, kies dan eerst uw gewenste optie en klik vervolgens op In winkelwagen. Het product komt in u winkelwagentje. Je kunt 'verder winkelen' of meteen 'afrekenen' kiezen om de bestelling te betalen en af te ronden. Heb je alle gewenste producten, aantallen en opties in de winkelwagen zitten? Klik dan op 'afrekenen'. Alle prijzen worden vertoond met en zonder BTW.

Stap 3 - Inloggen (als u een account heeft)

Wanneer je gaat afrekenen kan dit op verschillende manieren. Je kunt afrekenen met account of zonder account. Je kunt inloggen als je al een account hebt of ervoor kiezen om meteen af te rekenen zonder account. Maak je keuze en kies vervolgens voor 'afrekenen'.

Stap 4 - Bestellen

U komt op een pagina waarin u uw factuurgegevens moeten invullen. Vul deze gegevens zo goed mogelijk in en check deze na. Indien u een account heeft, hoeft u dit niet in te vullen. Kies vervolgens in Betaalwijze en vul eventueel een kortingscode in. Controleer uw gegevens, vink de algemene voorwaarden aan en klik op 'Plaats Bestelling'. 

Stap 5 - Betalen

U komt nu in het scherm om te betalen van uw gekoze betalingsmethode. Per methode wordt u stap voor stap door de betaling geleid. Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail. 

Stap 6 - Bevestiging

Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail in het opgegeven emailadres. Indien u niks heeft ontvangen neem dan contact op met de klantenservice of plaats uw order opnieuw.

V2: Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?

Als je zeker weet dat je bestelling is mislukt, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling is doorgekomen.

V3: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 070 311 05 25. Indien uw pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het hele bedrag teruggestord op uw rekening. Als uw pakketje al is ingepakt en verstuurd, kunt u deze weigeren aan de deur. Uw pakketje komt dan als geweigerd retour naar ons. 

V4: Wat moet ik doen als ik een groot aantal wil bestellen?

Indien u meer dan 10 stuks wilt van een product, vraag dan een offerte via de offerte pagina. Vermeld hierin de producten en de des betreffende aantallen, je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een antwoord met daarin een prijsvoorstel.

V5: Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Nee dat kan niet. Wij sturen alleen naar Nederland en Belgie. Voor België hebben wij een aparte website om op te bestellen, hier zijn de verzendkosten € 4,95.

V6: Zijn de prijzen die vermeld staan op de website inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Voor boeken en eten & drinken wordt BTW van 6% gehanteerd. 

  Bezig met laden...