Op deze pagina vind je alle vragen over hoe je een product kan retourneren.
Je hebt na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. De termijn gaat in op de dag na ontvangst. Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Wij willen je vragen om een kopie van de pakbon & het retourformulier mee te sturen in de verpakking. Hiermee kunnen wij de retour sneller behandelen en hoef je minder lang te wachten op de oplossing.
De wettelijke uitzonderingen op het herroepingsrechts zijn van toepassing en zijn onderin deze pagina te vinden. Zonder retourformulier wordt uw retour niet verwerkt.
Het pakket heeft een week op het afhaalpunt gelegen, maar niet afgehaald.
Als je niet thuis bent op het moment van levering, wordt je pakket doorgestuurd naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket rechtstreeks naar een servicepunt te laten bezorgen als dit makkelijker voor je is of als je discreet wilt zijn. Het pakket blijft een week lang beschikbaar voor afhaling bij het servicepunt.
Als je het pakket niet binnen een week ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn. Het retourproces kan dan een paar dagen langer duren dan bij een normaal pakket. Bij ontvangst van het geretourneerde pakket wordt deze behandeld als een retourzending. De koste hiervan zijn €13,95, tenzij de verzendkosten betaald zijn bij de bestelling. In dit geval hoeft alleen het bedrag van €6,95 betaald te worden. Deze kosten bestaan uit de daadwerkelijke verzendkosten en de 'onbezorgbaar retour’-toeslag' die wij aan PostNL moeten betalen.
Als je de bestelde cadeaus/gadgets toch nog wilt ontvangen? Dan kun je een nieuwe order plaatsen op onze website.
Het pakket kon niet geleverd worden door een foutief adres.
Is dit het geval? Dan worden dezelfde kosten gerekend als hierboven.
Je kan het product terugsturen met het retourformulier. Hierbij dien je het retourformulier mee te sturen in de doos. De kosten voor het terugzenden van jouw pakketje zijn echter voor eigen rekening en deze worden niet vergoed.
Jouw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:
MegaGadgets (Designed by Man B.V.)
Zijdepark 3
2935 LB Ouderkerk aan den IJssel
Kijk bij Garantie of het probleem binnen de garantie valt. Indien dit het geval is of je twijfelt, neem dan DIRECT contact op met de klantenservice. Vermeld het ordernummer en beschrijf het probleem. Verder dienen er 4 foto's toegevoegd te worden:
- Foto van het pakketje met het verzendlabel zichtbaar
- Foto van het pakketje met de inhoud zichtbaar
- Foto van alle artikelen los
- Foto van de details (beschadigingen etc.).
Je krijgt binnen twee dagen antwoord.
Je kan het retourformulier downloaden op: www.megagadgets.nl/retourzending.pdf. Graag digitaal invullen en uitprinten.
Jouw retour wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Tijdens drukke feestdagen (Sinterklaas & Kerst) kan dit echter wat langer duren.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat MegaGadgets niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Bewaar daarom de Track & Tracé code (3S-nummer) goed, dit is jouw enige bewijs.
Binnen 14 dagen krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Dit termijn gaat in op het moment dat je de producten terugstuurt.
Jouw retour wordt afgeleverd bij ons magazijn. Zij zullen jouw retour in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Nadat er een gepast oplossing is, wordt jouw order gebracht naar de klantenservice die jouw retour verder afhandelt en de oplossing uitvoert. Het gehele proces duurt ongeveer 30 dagen in totaal.