• 30 DAGEN BEDENKTIJD
  • EXCLUSIEVE CADEAUS
  • WEKELIJKS NIEUWE GADGETS
  • VOOR 22.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS!



Klachten

Bij MegaGadgets staat de klant op nummer één! Helaas gaat er wel eens iets mis en zo kan het zijn dat je niet tevreden bent over de service, producten of de website. Indien u een klacht heeft over een bepaald product, onze service of iets anders wat ook maar te maken heeft met MegaGadgets, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan op 3 verschillende manieren:

  • Telefonisch
  • E-mail
  • Reguliere post

V. Welke informatie moet je bijvoegen wanneer je ons een klacht stuurt?

Vermeld uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, eventuele ordernummer en een duidelijk omschrijving van uw klacht. Indien u bewijsstukken heeft, kunt u deze ook meesturen.

V. Krijg ik een ontvangstbevestiging van de klachtmelding?

Nee, er wordt geen ontvangstbevestiging gestuurd.

V. Binnen hoeveel tijd krijg ik antwoord op mijn klant?

Je krijgt binnen 14 werkdagen een antwoord en oplossing. 

V. Wat zijn de contactgegevens?

MegaGadgets B.V.
Rhone 40
2491 AP Den Haag
+31 (0)70 345 00 62
[email protected]
Openingstijden: ma. t/m vr. van 09:00u - 17:00u.  

 


De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen

  Bezig met laden...